fakta om bella

Tänkte göra samma sak som Cullen och Alice alltså skriva om mig

Namn: Bella( Eftersom vi kör med namn från Twilight Saga, tänker jag inte säga mitt riktiga. )
Blogg: Har en egen blogg som heter fabulouserobertpattinson.se och självklart denna
När jag började läsa Twilight: Det var i höstas skulle jag tro köpte böckerna i bokhandel, hade redan sett twilight så den första boken jag läste var När jag hör din röst (New Moon)
Svenska eller engelska: Jag har läst alla böcker på svenska utom Om jag kunde drömma
Favoritbok: det får bli Breaking dawn och sen Eclipse, new moon,
Favoritkaraktärer: Det är nog Bella och Edward
Favorit i The Cast: det får bli Kristen och Rob faktiskt

Det var lite fakta, och om du vill veta mer, är det bara att fråga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0